رواية الأسد الإمبراطور الفصل الثامن والأربعون 48 بقلم زهرة اللوتس الجزار


رواية الأسد الإمبراطور الفصل الثامن والأربعون 48 بقلم زهرة اللوتس الجزار

رواية الأسد الإمبراطور الجزء الثامن والأربعون

رواية الأسد الإمبراطور البارت الثامن والأربعون

رواية الأسد الإمبراطور الحلقة الثامنة والأربعون

نبدا بسم الله الرحمن الرحيم
❤❤❤❤❤❤
الصبح
❤❤❤
كانوا بيفطروا
الكل. كانو بياكلو سليم
سليم كان قاعد في النص بين منة وكيارا وحور
ماكنش قادر يبلع من كميه الاكل ال كانت في بوقه
ادم ومازن وصقر كانو قاعدين ميتين عل نفسهم من الضحك عل شكلو
كريم بغيره. كيارا وانا عاوز زي سليم
كيارا. لا كل لوحدك انت ايديك الاتنين موجودين اما يحبت عيني عليه ايديه بتوجعو وحطت ايدها عل شعر سليم وبتاكلو برضو. كل يحبيبي
حور. كانت بتشربه مايه
. اشرب ياروحي
منة. كانت بتشربه عصير. خد بق كمان
سليم كان وشه احمر ومش قادر يتنفس
والكل كانو بتضحكو عليه وهو متعصب
سلمي نزلت. ببتسمه. صباح الخير
الكل. صباح النور
قعدت كلت بس اتفجات من منظر سليم
سلمي وهيا بتضحك. هههههه خلوه ياخد نفسه الواد هي*موت
منة ضربتها. بعد الشر إن شاءلله البيكرهوه
. اشرب يا حبيبي
نور نزلت هيا وياسمين. صباح الخير
الكل. صباح الورد
قعدوا
نور. كنتو بتضحكو عل اي
ادم. ههههههه عل سليم
نور. لي مالو سليم
مازن. بصي عليها
نور بصت عليه. بس هو كدا مخنوق اصبروا عليه يبلع الاول
حور. مانا بشربه مايه
ياسمين. يا طنط هو مش قادر يتنفس من كتر الاكل حتي اسالو
بصو عل سليم ولقو بيهز راسو بمعني اه
فضلو شويه لحد مابلع الكل كلة ال كان في بوقه
سليم بنهجان. انتو عاوزين تخلصو عليا حرام عليكم م ماكنتش قادر اتنفس
مالك. انا خفت اتكلم كانو هيكلوني
صقر كان بيبص عل ياسمين باعجاب
منة لحظت دا واتكلمت بمكر. ياسمين يا حبيبتي انتي مرتبطه
ياسمين. كحت
نور اداتها مايه. اشربي
ياسمين. شربت. لا يا طنط
منة. يعني لسا مجاش نصيبك
ياسمين بحزن. انا ال مش عاوزه
منة. لي لو مش عاوزه تردي ماترديش
ياسمين. لا يا طنط لاني جربت قبل كده الحب وشوفتي حصل فيا اي كنت هموت فانا مش عاوزه تاني انا موت قلبي من زمان مع ياسمين القديمه
صقر بستغراب. لي هو اي ال حصلك عشان تكرهي الحب كدا
نور بعصبيه. الزفت الكانت بتحبو حاول يق*تلها
صقر. بصدمه. اي يق*تلها
نور. هزت راسها
صقر. بمرح. اكيد كان مجنون عشان يسيب القمر ال زيك كدا
ادم بمشاكسه. انت بتعكس*ها قدامنا انت مش عاتق اي حد خالص
صقر. انا لما بعجب بحد بقوله عل طول
ياسمين. اتكسفت
مازن. طيب وبنات ايطاليا
سليم. دا عكس*هم كلهم
سلمي. بضحك. فاكرين البنت الجات وقالت عليه حبيبها وخالو زيد كان هيطردوا من البيت
صقر. ههه انت لسا فاكره دانا كنت هترن علقه موت يوميها
ادم. ههه لا دي معتقتهوش وتقول لعمو زيد انا وابنك بنحب بعض وهو اعترفلي في الحلم وانا احلامي كلها بتتحقق
مازن. ههههه لا وهيا مسكه في دراعو. وبتقول تعالي نهرب ونتجوز انت بتحبني وانا بحبك
سليم. بمكر. لا بس البت كانت مزه بصراحه
نور كانت هتولع فيه. اه مانت شكلك كدا كنت مقض*يها
سليم. بصراحه كانت احل ايام
سلمي. لا ولا ميار الواد العكس*ها وقال لها. انتي في بلدي تبقي بتاعتي
ميار ومايا دخلو عليهم
ميار. بتقطعي في فروتي لي من عل الصبح صباح الخير
منة. تعالو اقعدوا افطروا
مايا. هيا خالتو هتسبنا نخرج من غير فطار
منة. اي يعني كملو تلقيه انهضم في الطريق
ادم. انهضم اي دول خطواتين عمي
منة. انت مالك يا با*رد
ميار ومايا قعدوا معاهم
ميار. كنتي جايبه في سيرتي لي
سلمي. ههه كنا بنفتكر ايام ايطاليا
ميار. ودي ايام تتنسي وحطت ايدها تحت خدها واتكلمت بهيام. دي احل ايام
مازن. لي بقا
ميار بمكر. عشان كنا بشوف شباب حلوين مش ال احنا معاهم
مالك. وحيات *امك شباب اي يابت
طيب مفيش سفر السندي
ميار. خلاص يا كبير انا اسفه احنا بنروح هناك ناكل لب وشيبس بس 😂😂😂
اما الشباب بيروحه بسر*ح وقبل ماتكمل كلامها ادم حط اكل في بوقها وخالها تسكت
سلمي. بس اي رايك في الواد ال كان بيقولك انتي بتاعتي
ميار بمكر. دا مز المزز يخربيت *امه
كان قاعد هيطق من الغيره
سلمي. ولا مايا
مايا. اسكتي بقا فضح*تينا كلي وانتي ساكتها
مازن. مالها مايا
سلمي. ابدا بس كان واحد عاوز يب*سها بلعافيه وصقر فتح دماغو
زين. اي يب*سها بلعافيه انتو بتروح هناك بتعملو اي وفين زيد
سلمي. ابدا يا خالو دي كانت حفله عيد ميلاد بنت معانا حصل فيها كل دا بس وخالو كان عارف إن احنا في حفله ومعرفنهوش حصل ايه
ادم. ههه عيد ميلاد البنت بتاعت صقر
مالك.وكريم وزين خلصو اكل وراحو عل شغلهم
وعد كانت مستخبيه من مالك ومستنياه لحد مايخرج ولما خرج هيا دخلت
❤❤❤❤❤❤❤❤
جوه
وعد دخلت. بصوت عالي . سولي
سليم. غمض عينه بغضب ونور كانت مسكه الس*كينه في ايديها وكانت عاوزه تم*وتها بس سلمي وياسمين مسكوها
سليم فتح عنيه وابتسم غصب عنو. وعدي
نور. وعدي سبوني اق*تلهم الاتنين
سلمي كتمت ضحتها. اهدي هضيع نفسك في واحده سل*عوه
ياسمين برضو كتمت ضحتها. اهدي ياروحي ماتس*هلش ولله
وعد . لكيارا. طنط انا عاوزه اقعد جنب سولي حبيبي
كيارا برفع حاجب. يعني انا اعملك ايه
وعد. يعني تقومي
كيارا. لا مش قايمه
وعد راحت لمنة. طنط وقبل ماتكمل كلامها. لا انا مش قايمه دا مكاني السفره كبيره روحي اقعدي في اي مكان
سلمي. بهمس لنور. ولله امي دي جامده دي جايه تقومهم دي بتحلم
وعد قعدت جانب صقر
وعد. بخبث. سولي عامل ايه ياقلبي
نور. بغيره. ولله انا ال هطلع ليكي قلبك من مكانو سيبوني عليها
سليم بمكر. الحمدلله ياقلبي انتي ال عامله ايه
كانت نور عينه بتطلع شرار وحمره وبتوعد ليهم
وعد. بمسكنه. وحشه من غيرك ياقلبي
سليم في سره بقرف. قلبك ياتك وجع في قلبك. ااتكلم. لي يروحي
وعد. عشان انا وانت بعاد عن بعض
وبعدين بصت لنور. الله نور انتي لسا هنا
نور. لي عاوزني اروح فين
وعد. ترجعي بيتك
نور بكيد. ما دا بيتي
وعد. قصدي بيت اهلك مش سولي طلقك انبارح
نور بكيد. اي يا سولي انت مقولتش ليها وال ايه
وع. بستغراب. ماقلش ليا اي
نور. انه ردني انبارح لعصمته تاني يعني انا مراتو واتكتت عل اخر كلمه قوي
وعد. بغيظ. بس طبعا مكنتوش نايمين في نفس الاوضه
نور بكيد اكبر لوعد. تؤ يا قلبي في نفس الاوضه ونفس السرير وجنب بعض وحاجات تانيه كتير تحبي اقوله ليكي
وعد بغيظ اكبر. حاجات حاجات اي
نور ببتسمه مكر وعملت نفسها مكسوفه وبصت عل سليم. حاجات لما تكبري هتعرفيها صح ي سولي وغمزه له وعضت شفت*ها
سليم كان بيشرب شرق وقعد يكح
ادم. اشرب اشرب يابر*نس
سليم. شكرا يا خويا
وعد. ااكبر مانا كبيره قوليلي
نور. مان نكون لوحدنا في هنا بنات مينفعش
وعد. سولي تعال نخرج
منة بغضب. يخرج يخرج فين انت عام*يه مش شايفه حالتو
صقر يمكر. مالها حالتو يا عمتو ما كان بطل وغمز لو
سليم. كان هاين عليه يقوم يضربهم لانهم هياخدوا تري*قه
في سره. منك لله يا نور
وعل كيد النساء دا
وعد. خلاص يا ماما ممكن نقضي اليوم سوء هنا في البيت
منة. يت*ك مو انا مسميش ماما انا ليا اسم قوليلي يا طنط
ياسمين. بهمس. ولله امك دي جامده
سلمي. بغرور. طبعا مانا عارفه ما دا الوقع ابويا عل بو*ظه
ميار كانت قاعده جانب سلمي ومايا جانب ياسمين ونور بين سلمي وياسمين
ميار. خالتو مش هتسبها تس*فرد بيه
مايا. عالت صوتها وقالت يا عمتو يا جامده
الكل بص عليها
ووعد كانت هتو*لع. خلاص يا طنط يجو معانا اهو برضو ننسا*له كلنا
منة. قولت لا هو لسا تعبان
يلا يا قلبي عشان تاخد علاجك
كان قايم بس وعد مسكتو عشان تتطلعو بس منة وقفتها. رايحه فين
وعد. هطلعو واديه العلاج وحطت ايدها عل خدو
منة. لا انتي ضيفه وماينفعش نتعبك معانا نور هتجيب ليه العلاج مش كدا يانور
نور ببتسامه واسعه. طبعا يا ماما
وعد بغيظ. ماهي بتقولك ماما اهي اشمعنا انا
منة. عشان هيا بنتي ومرات ابني فتقولي ال هيا عاوزه
نور قامت باست منة من خده وحضنته من جنبها. احل ماما في الدنيا
منة.شباب ساعدوا اخوكم يطلع الجنينه بره
يشم نفس اصل الاكسجين خلص
الشباب. امرك يا معلمه
وساعدوا سليم يخرج قعدوا عل الكرسي بره ورفعو رجليه عل التربيزه عشان يكون مرتاح 😊
صقر. عاوز حاجه تاني
سليم بامر. اه هاتلي عصير
وادم اطلع هاتلي الفون بتاعي
ومازن تعالي ادعك ليا دراعي
الشباب كانو هيخنقوه
سليم. بصوت عالي. يا ماما
صقر. كتم بقو. يخر*بيتك اسكت 🤐هنعملك ال انت عاوز عاوزه تيجي تم*وتنا
وراحو يجيبو الحاجات
سليم. صقر هاتو بارد وفي تلج
صقر. ولله مافي ابرد منك
سليم. حبيب اخوك
وعد خرجت وراحت تقعد مع سليم
وعد. سولي الجو حلو هنا
لقت البنات جاين عليهم وقعدوا
سليم كان كاتم ضحكتو بلعافيه عل منظر وعد
ميار. بتقلدوعد.عامل ايه يا قلبي
سليم. هو عارف انها بت *تريق. الحمدلله ياقلبي
مايا. بقا كدا يا سولي تغيب عنا الفتره دي كلها دا احنا كنا هنا*وت عليك وبقت تسبل بعنيها
سلمي. اه ولله دا حتي نور كانت هت*موت عليك
جات عليهم نور
نور اداتو العلاج وقعدت هيا كمان
والشباب جهم عليهم وجابو كراسي وقعدوا
صقر. اي رايكم نلعب زي ايام ايطاليا اي رايكم
الكل موافقين
صقر شغل اغنيه وجاب مخده صغيره وقال ال هتخلص عليه الاغنيه والمخده لسا في ايده هو الخسران اوكي
الكل. اوكي
صقر يلا نبدا وشغل الفون
واد المخده لمازن ومن مازن لادم وادم لنور ونور لسلمي وسلمي لميار وميار لياسمين وياسمين لسليم وسليم لوعد وخلصت الاغنيه
صقر. انتي ال خسرانه لازم تتعقبي
وعد. انا اتعاقب لي
سليم. مانتي ال خسرتي
صقر. العاقب هو………
وعد. بصدمه. مستحيل
❤❤❤❤❤❤
في ارماد
❤❤❤❤
ماكس كان واقف سرحان لحد ماجه عليه دانك
دانك. ماكس مالك
ماكس. حيران
دانك. اي ال محيرك
ماكس. دانك لو انت بتحب حد وعاوز تعرف هو بيحبك ولا لا تعمل اي
دانك بستغراب. هو انت بتحب
ماكس. شكلي كدا بس مش عارف هيا بتحبني ولا لا
دانك. هيا مين سعيدة الحظ
ماكس. هقولك بس محدش يعرف
دانك. قول يا صحبي سرك في بير
ماكس. مانا مش خايف غير من البير دا
دانك. قول وماتخفش
ماكس بتنهيده. سلمي
دانك بستغراب. سلمي مين
ماكس. مش ناقص غباء انا
سلمي ال ماعنا في الفريق
دانك. اوووو اخت سليم
ماكس. اه
دانك. دي وقعتك ازاي 😂
دانك. قصدك اي
ماكس. خطفتني من اول نظره ولما لقتها بتعيط يوم الحادثه كنت انا بموت وعاوز اهد الدنيا ولقيه ليها ولما قالت انها هتموت نفسها كانت بتسحب روحي معاها
دانك بضحك. دانت واقع على الاخر يا صحبي
وبعدين اهلها هيردوا انها تيجي ارماد
ماكس. مانور راحت عندهم يعني هما ياخدوا وبس بس انا مش عارف هيا بتحبني ولا ايه
دانك. بتوهان. انت عارف يا صحبي الحب دا عامل زي البحر بيفضل يسحب فيك لحد ماتغرق فيه وتبقي مش عارف تخرج منه ابدا
ماكس. بتعجب. ولا انت بتحب انت كمان
دانك. لي مش ليا نفس اني احب 😍
ماكس. اوعك تكون نور ولله سليم يفتح* دماغك
دانك بسرعه. نور اي ياعم نور انا اعتبرتها اختي من ساعه ما شوفتها ونسيت نور ونفسي معاها
ماكس بضحك. اوعا تكون من شعب الارض
دانك. لا من هنا بس خايف ماتوفقش عليا او اهلها
ماكس. لي دانت البطل دانك هيا تطول
دانك. بحزن. مش بسهوله دي يا صحبي
ماكس. هيا مين وانا اخلي بابا يكلم عمو جو ونخطبها ليك
دانك. بحزن. ماهي دي المشكله
ماكس بستغراب. نا مش فاهم حاجه اقعد كدا وفهمني
دانك بتنهيده. انا مهما اكون بطل هيا ال مرت بيه مش سهل وبعدين انا مش من مستوها
ماكس. ال في بالي صح
دانك…………..
❤❤❤❤❤
ياترا اي هو العاقب

يتبع……

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية الأسد الإمبراطور)



Source link

اترك ردّاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *