Physical Address
304 North Cardinal St.
Dorchester Center, MA 02124
رواية الأسد الإمبراطور الفصل السابع والأربعون 47 بقلم زهرة اللوتس الجزار
رواية الأسد الإمبراطور الجزء السابع والأربعون
رواية الأسد الإمبراطور البارت السابع والأربعون
نبدا بسم الله الرحمن الرحيم
❤❤❤❤❤❤
سليم كور ايده بغضب ودخل. بس ابتسم 😊
منة. عاوز حاجه ياحبيبي
سليم ببرود. عاوز اوضتي
منة. مش انت نايم في اوضه
سليم. لا انا عاوز اوضتي دي
منة. بس نور قاعده فيها وانت ماينفعش تقعد معها مش انت مطلقها
سليم ببرود. بس انا مبرتاحش غير في اوضتي عل سريري
منة بمكر. يبقي ترد نور وساعتها تقدر تقعد في الاوضه انت وهيا
سليم بخبث. ماهيا تروح اي اوضه تانيه
منة. لا نور هتفضل هنا ال مش عجبه يروح يخبط راسو في الحيطه
سليم بخبث. يعني هي امر واقع يعني يا اردها ياما مانمش فيها
منة ببرود. اه
سليم. بتكشيره. خلاص ماشي
مالك. ماشي اي
سليم. هردها
نور فرحت وهو ابتسم 😊بس خفها
مالك. روح ردها الاول
سليم. اوكي ومشي وراح المأذون ورد نور ورجعت مراتو تاني ورجع البيت
لقه منة قاعده تحت
وبتشرب شاي هيا ومالك
منة. عملت ايه
سليم بنفخ. ردتها ممكن اطلع اوضتي بقا
منة. امممم اطلع
سليم طلع وهو مبسوط 😄
دخل كانت نور قاعده عل السرير وبتلعب في الفون بتاعها
دخل بصلها وهيا بصتلو
سليم. انا هنام عل السرير وانتي نامي عل الكنبه
نور. لي إن شاءلله دا سريري وانا هنام عليه وانت نام لو عاوز تعالي نام جنبي
سليم بخبث. اوكي
وكان بيفك زراير القميص بس مش عارف عشان دراعو المكسور
نور قامت وراحت عندو وساعدتو يفكهم هو كان بيبص عليها ويبتسم
نور كانت بتقلعو القميص بس وجعتو
سليم بوجع. حسبي
نور. انا اسفه وبعدين بدموع. حقك عليا ماكنش قصدي بتوجعك
سليم. قلبو وجعو من دموعها وكان عاوز يقول لها انو فاكرها بس كدا خطتو هتفشل
. ولا يهمك بس براحه
نور هزت راسها بمعني ماشي
وساعدتو يلبس التشيرت
ااباب خبط
نور فتحت
منة كان معها اكل واداتو لنور. كلو وخليه ياخد العلاج
نور. ماشي وخدتو منها منة كانت ماشيه نور واقفتها. شكرا
منة. عل اي
نور. انك ساعدتيني انه يرجعلي
منة ابتسمت لها ومشيت
كان جوه وسامع
سليم. مين
نور. دي ماما
سليم. كانت عاوزه حاجه
نور. كانت جايبه لينا اكل
سليم راح عل السرير ونام. انا مش عاوز
نور عدلته. لا قوم انت ليك علاج ولازم تاكل الاول
سليم اتعدل. وانا مليش نفس
نور اكلتو غصب عنو
هو كان جعان بس بيعاند نور ويشوفها هتعمل ايه
بعد مده
سليم. نور خلاص شبعت
نور. اخر معلقه
سليم. ولله مش قادر
نور. عشان خاطري وكملت بغيره. ولا عشان خطري لي عشان خاطر العق*ربه ال انت كنت جاي معها
سليم ابتسم وعض بطن شفته ال تحت عشان عارف انها غيرانه فجننها اكتر. واتكلم بمكر. قصدك وعدي حبيبتي
نور بغيره. حبيبتي حبتك عق*ربه ملهاش ملامح
نينينيني وبقرف. وعدي
سليم بغضب متصنع. ماتشتميش وعدي
نور بغيره عاميه. ولا ولله هضربك وهدشملك اكتر مانت مدشمل كدا
سليم طلع قدام بوشه واتكلم
سليم. بستفزاز. مش تقدري
نور جابت اخرها. اقدر
سليم رجع سند عل السرير تاني. انتي بق عل الفاضي
نور. مسكتو من شعره
سليم. يا مج*نونه سيبي شعري
نور. ولله لموتك
سليم. مسك ايدها وكتفها بايد واحده. بقت في حضنه. اهون عليكي
نور بغيره. خالي وعدك تنفعك يابتاع وعد
سليم. غيرانه عشان وعد احل
نور. اغير من السلع*وه دي
سليم. نفسه كان في رقبتها. يعني مش غيرانه دلوقت
نور. لا
سليم. امال هتولعي لي
نور. هول*ع فيك وفيها إن شاءلله
كانت بتفرك وتحاول تفك نفسها منه
سليم. هههه 😂واتقوليلي مش غيرانه
نور. بعصبيه. ولا سيبني
سليم. هههه لا يا اوزعه
نور. ولله هضربك
سليم. ههه وانتي عارفه تفكي نفسك فكي نفسك الاول وبعدين تعالي اتكلمي
نور كانت بتفرك اكتر بس هو كان اقوي منها وعمال يضحك عليها ووهيا اتعصبت اكتر
نور. سليم سيبني
سليم. لا خالينا كدا احسن
نور بدموع. بس انا مش عاوزه اكلمك
سليم بحنيه. لي
نور بشهقات. هونت عليك تطلقني
سليم. كان غصب عني
نور. مسحت دموعها. غصب عنك ازاي
سليم. انا مزقلتش حاجه وبعدين نامي بق
تصبحي علي خير
نور وانت من اهله
الاتنين نامو بس فضلو صاحين
وبيفكروا
سليم نايم عل ضهروا وحط اه السليمه تحت راسو وكان بيبص عل نور ال اداتو ضهرها. اسف ياروحي
نور كانت ادتو ضهرها وبتفكر ازاي هو مفصوب وفكرت انه بيحب واحده تانيه مجننها لحد مانامت
❤❤❤❤❤
منة كانت نايمه فرحنا
مالك. ال يشوفك الصبح مايشوفكيش دلوقت
منة كانت نايمه ومالك كان قاعد جانبها
. طبعا دانا روحي رجعتلي
مالك. اممم يعني انا وسلمي ملناش في الحب جانب
منة. انت الحب كلو
بص انا بحب ولادي وبحبك انت كمان ياعم
مالك. ولله يعني انا كنت في الاول دلوقتي بقيت الاخير
منة . الله يعني ماحبش ولادي عشان ترتاح
مالك بخوف متصنع. لا طبعا حبيهم بس حبيني برضو انا بحبك الاول وبعدين العيال
يعني انت الاول وبعدين اي حاجه تانيه
منة. وانا بعشقك بجنون
بس بحب ولادي اكتر وغطت وشها وقعدت تضحك
مالك. طيب انا زحلان منك
منة من تحت الغطا. لي يا كميله وبعدين قامت قعدت قدام مالك ومسكت خدوده
مالك بزعل متصنع. انا مخمصك
منة. ههه هو انا اقدر
مالك بخبث. لازم تصلحيني
منة.ازاي
مالك. كدا ومسكها وقعد يزغزغ فيها.
منة بغضب طفولي. هههه مالك مش قادره روحي هتطلع خلاص خلاص هههه مالك
مالك. هههه 😂وقعدوا يضحكو 😂😂😂😂
وبعدين نامو
❤❤❤❤❤❤❤
عند سلمي كانت بتكلم ميار ومايا فديو
مايا راحت تبات مع ميار في البيت
سلمي بفرحه. انا مش مصدقه اخيرا رجع
ميار. الحمدلله ولله خوفنا عليه
مايا. اه ولله انتي عارفه لو مش الوقت اتاخر كنا جاينا اطمنا عليه
سلمي. الحمدلله وبعدين احنا بقينا الفجر خلاص يعني كام ساعه وتعالو اقرفوه
بس مش عارفه البت وعد دي مش مطمنلها
مايا. مين وعد دي
ميار. بت مغروره معانا في الكليه وقبل كدا نور اتخنقت معاها
مايا. لي
سلمي. عشان غلطت في اهل نور ونور مستحملتش وكانت هتموتها في ايدها
ميار. ولله تستاهل انا مابطقهاش
سلمي. مين سمعك ولا انا دي كانت عاوزه تبات هنا بس بابا مدهاش الفرصه وقالها الوقت اتاخر والسواق هيروحك
مايا. ولله عمو مالك دا سكر
ميار. اه خالو دا مز لوحده
سلمي. انتو بتعكسو ابويا ولله لقول لماما تعلقكم
مايا وميار بخوف. لا خلاص
سلمي بضحك. ههههه الجبن سيد الخلاق
مايا بخبث. ماكس الي كان حضنك في المستشفى دا
سلمي بتوتر. حضني
مايا. انا ال بسالك
سلمي. دانا كنت بعيط وهو جه اداني منديل بس
مايا. انا مش عاميه كنت ببص من الشباك لقيتو حضنك هقول لعمو مالك اذا مقولتيش الحقيقه
ميار. انا ملحظه برضو ان فيه حاجه حلوه بينكم
سلمي. مش عارفه بس انا بحس اني مبسوطه لما بيكون موجود جنبي
مايا. يبقي بتحبيه
سلمي. انا بسمع كتير عن الحب وشوفته في ماما وبابا وسولي ونور بس انا عمري ماجربتو وخايفه اجربه قلبي يتكسر
ميار. مش يمكن بيحبك هو كمان
سلمي. مش هبني حياتي عل افتراض
مايا. بس باين عليه بيحبك ويستغل اي فرصه عشان يبقي قريب منك
دا اسمو ايه غير الحب
سلمي. مانتو كمان مخبين عني
مايا وميار. احنا
سلمي. اه
مايا. مين قالك كده
سلمي. بمكر. بامرت ادم
وانتي مازن
طيب ميار ومفضوحه من زمان وانتي ياسهنه ادم مره واحده
مايا. اعمل ايه هو حم*ار بحبه من زمان بس هو مالوش امان
سلمي. اخيرا نطقتي يابت حرام عليكي
مايا. اروح اقوله بحبك يا نسو*نجي
يال كل يوم مع واحده شكل وبعدين هيحب فيا اي انا مش زي البنات ال يعرفهم
سلمي. انتي جميله يا مايا بس زي ماقولتي حم*ار وهو مازن برضو انا هقولكم تربوهم ازاي
………
ميار. بخوف. سلمي الخطه حلوه بس انا خايفه
سلمي. انتي عبيطه خليه يروح لواحده تانيه وانتي اقعدي اندبي حظك
ميار
واحده تانيه اي خلاص انا معاكم وربنا يستر
سلمي. باي بق وقومو صلو الفجر وانخم*دوا
باي وقفلو وقامو صلو الفجر ونامو
❤❤❤❤❤
عند مازن
كان مش عارف ينام وبيفكر اذا كان ادم بيحب البنت ال هو بيحبها ولا لا؟؟ واذا كانت هيا هيعمل ايه؟؟ طيب هي بتحبه برضو ولا اي؟؟
❤❤❤❤❤
الصبح وووو
يتبع……
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية الأسد الإمبراطور)